Қалинлиги 10 ммгача бўлган жуда кенг турдаги полимер чиқиндиларини майдалаш учун тўғри келади. Каскадда полиэтилен идишлар, полипропилен қоплар, қалинлиги 3-4 мм гача толали материаллар ва пластмассалар майдалаш мумкин.
Ушбу турдаги пичоқлар юмшоқ пенопласт чиқиндилари ва бошқа хом ашёлар (полиэтилен, биг-бэглар, турли хил плёнкалар)ни майдалаш учун мўлжалланган. Пичоқлар юқори сифатли пўлатдан ясалган бўлиб, улар икки томонлама "V" ўткирланиш шаклидаги тиғларига эга. Бу максимал ишлаб чиқариш маҳсулдорлигини оширади, хом ашёни мукаммал майдалашни таъминлайди ва узоқ муддат хизмат қилади;
Роторларнинг бу тиғлари диагоналли бўлиб, хом ашёни қалинлик 5 ммгача майдалашга имкон беради. Улар ПВХ, ПЭТ, ПП, йирик резинали буюмларни, шунингдек юмшоқ пластмасса, плёнка ва қоғозни қайта ишлашлари мумкин;
Другое оборудование
На сегодняшний день проблемы экологии очень актуальны. Выброс старых автомобильных покрышек и других резиновых изделий наносит сильный вред природе. Многие даже не задумываются о том, что резина – это очень важный ресурс.
Переработав шины, можно создать покрытия для детских и спортивных площадок, пешеходных зон, кровельные материалы и другие полезные вещи. В изделиях из резины содержится очень полезное вещество – каучук. Из него производят топливо, не оставляя отходов, а главное, без нанесения вреда окружающей среде.
Измельчители резины могут перерабатывать целые покрышки с посадочным кольцом диаметром до 1200 мм или части более крупных шин, порезанных на кусочки до размера 50х50 мм. Механизм таких машин – возвратно-просеивающий.
Шредерная дробилка, предлагаемая нашей компанией, способна измельчить колесо целиком, без предварительной обработки. Однако советуем заранее удалить пучок бортовой проволоки из посадочного кольца, так как магнитные сепараторы не смогут убрать металл, и он пройдет по всей линии. Это приведет к ускоренному износу оборудования в целом. Также перед переработкой автомобильной покрышки, необходимо убрать шипы из резины, чтобы предотвратить повреждение ножей и всех измельчающих деталей на линии.
Поврежденные ножи можно восстановить без остановки производства. Срок службы этих деталей длительный благодаря следующим факторам:
Бугунги кунда экологик муаммолар жуда долзарбдир. Эски автомобил шиналари ва бошқа каучук резина маҳсулотларнинг чиқарилиши табиатга жиддий зарар этказади. Лекин уларсиз хам тараыыиёт ривожланмайди. Кўпчилик резина жуда муҳим манба эканлиги ҳақида ўйламайди.
Шиналарни қайта ишлаганингиздан сўнг сиз болалар ва спорт майдончалари, пиёдалар йўлаклари, том ёпиш материаллари ва бошқа фойдали нарсалар учун қопламалар яратишингиз мумкин. Резина маҳсулотлар таркибида жуда фойдали модда - каучук мавжуд. У қайта ишланганда ундан ёқилғи олиш мумкин ва бу атроф-муҳитга зарар бермасдан юз беради.
Резинка майдалагичлар бутун шиналарни диаметри 1200 мм гача ёки 50х50 мм гача бўлакларга ёки ундан каттароқ қисмларга бўлиб ишлов бериши мумкин.
Компаниямиз таклиф қиладиган резинкалар учун дробилкалар олдиндан ишлов бермасдан, бутун ғилдиракни майдалашга қодир. Бироқ, биз сизга покрышкалар ичидаги симини олиб ташлашингизни маслаҳат берамиз, чунки магнит ажратгичлар металлни ғилдираклар ичидан олиб ташлай олмайди ва у бутунлигича майдалагич тишларидан ўтади. Бу бутун ускунанинг тезроқ эмирилишига олиб келади. Бундан ташқари, машина қишки шиналарини қайта ишлашдан олдин, улардаги сирпанишга қарши тишларини олиб ташлаган яхши бу дробилка пичоқларига ва линиядаги барча кесувчи қисмларга зарар бермайди.
Бузуқ ёки заразланган дробилка ички пичоқларни ишлаб чиқаришни тўхтатмасдан таъмирлаш мумкин. Ушбу қисмларнинг хизмат қилиш муддати қуйидаги омиллар туфайли узоқ хисобланади.
Контакты